پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها
پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها
پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها |
![]() |
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 4720 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 163 |
پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها
اهداف دوره
تعریف و شناخت فرآیندها
دسته بندی فرآیندها
فرآیندهای مشتری مدار
تعریف اثربخشی و کارایی
مدل FOCUS PDCA
مدل SAMIE
نگرشی در شناسایی فرآیندها
فرآیند زنجیرهای از فعالیتهای با ارزش افزوده است که محصول و یا خدماتی را تحویل مشتری فرآیند(بیرونی و یا درونی) میدهد.
فرآیند با یک نقطة شروع و یک نقطة پایان تعریف شده است.
مزایای رویکرد فرآیندی
به زبانی ساده:
اولین مزیت رویکرد فرآیندی، نگاهی مجدد به سازمان از دیدگاه یک مشتری است.
شناخت فرآیندهای سازمان از دیدگاه مشتری،
شناخت سایر فرآیندهایی که از دیدگاه مشتری پنهان است و
بررسی ارزش فرآیندها در سازمان
1- برای کارکرد موثر یک سازمان ، شناسایی و ادارة فعالیتهای به هم وابسته ضروری است.
2- نگرش فرآیندی، به سازمان امکان میدهد تا روی ارتباط بیـن تک تک فرآیندهای موجود در مجموعهای از فرآیندها و نیـز ترکیب و تعامل آنها، کنترل مستمر داشته باشد.