فروشگاه فایل فلش جدید

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

کلمات کلیدی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه‌های شادکامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی (فصل دوم)

فایل فلش Ccit M3 (رام Ccit M3)مخصوص فلش تولز

فایل فلش Ccit M1 (رام Ccit M1)مخصوص فلش تولز

فایل فلش Ccit A501 (رام Ccit A501)مخصوص فلش تولز

فایل فلش فارسی Genx GX7-2G مخصوص فلش تولز

حل مشکل اکانت گوگل G928C frp

حل مشکل اکانت گوگل J320H frp

حل مشکل اکانت گوگل J200H frp

حل مشکل اکانت گوگل E700F frp

رام رسمی lenovo 830LC

فریمور فارسی YT2_1050L

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تمایلات جنسی

عملکرد جنسی و اختلالات جنسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اخلاق کار اسلامی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک تعارض کار- خانواده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان شناختی محیط کار

سابقه تحقیقاتی و اساس نظری پیرامون متغیر استرس شغلی

اساس نظری و سابقه تحقیقات روی متغیر افسردگی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت حل مسئله اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری از طریق شبیه سازی

پاورپوینت انرژی های سالم

پاورپوینت اتوماسیون چیست؟

پاورپوینت میوه های مناطق معتدله (آلبالو)

پاورپوینت میوه های مناطق معتدله (آلو)

پاورپوینت میوه های مناطق معتدله (بادام)

پاورپوینت ابله مرغان

پاورپوینت سرطان پوست

پاورپوینت سیب زمینی

پاورپوینت درباره سنگها

بایگانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ( فصل دوم پایان نامه )

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ( فصل دوم پایان نامه ) در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ( فصل دوم پایان نامه )

فصل دوم پایان نامه (پیشینه ی پژوهش) عملکرد شغلی
مطلب در مورد عملکرد شغلی
مبانی نطری در مورد عملکرد شغلی
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ( فصل دوم پایان نامه ) در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات:

فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه


منبع :                          دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

عملکرد شغلی

عملکرد شغلی عبارت است از مجموعه رفتارهای مرتبط با شغل که افراد از خود نشان می­دهند (اوک پارا و وین، 2008). روجلبرگ (2007، به نقل از گیتر، هافمنز و پپرمنز، 2011)، عملکرد را فعالیت­هایی تعریف کرده است که به طور معمول بخشی از شغل و فعالیت­های فرد است و باید آن را انجام دهد. در تعریفی دیگر، عملکرد شغلی به عنوان ارزش سازمانی رفتارهای شغلی کارمند در زمان­ها و موقعیت­های شغلی مختلف تعریف می­شود.

منظور از ارزش سازمانی برآوردی است سازمان از فعالیت­ها و خدمات کارکنان خود دارد، مثل انجام وظیفه­ی شغلی با داشتن رابطه­ی کاری مناسب با دیگر کارکنان.

دو نکته­ی مهم در این تعریف وجود دارد:

1-­ عملکرد شغلی به عنوان یک ویژگی رفتاری معین تعریف شده است، به ویژه این که عملکرد شغلی عنوان خصوصیتی یکپارچه از رفتارهای جداگانه و مجزا که در گستره­ای از زمان رخ می­دهد، در نظر گرفته شده است.

2-­ ویژگی رفتاری عملکرد شغلی، به ارزش مورد انتظار سازمان بر می­گردد. با این تعریف می­توان عملکرد شغلی را به عنوان متغیری که بین مجموعه­ای از رفتارهایی که توسط افراد متفاوتی انجام می­شود و رفتارهایی که به وسیله­ی افراد مشابه در زمان­های متفاوت انجام می­شود، به شمار آورد (حمید و دهقانی زاده، 1391؛ حسین خانزاده، حسین خانزاده و یگانه، 2013).

 

 

ابعاد عملکرد

صاحب نظران سازمانی اخیراً عملکرد را به دو بعد تقسیم می­کنند:

1-­ عملکرد وظیفه­ای

2-­ عملکرد زمینه­ای

عملکرد وظیفه­ای در واقع همان وظایف و مسئولیت­هایی هستند که در برگه­ی شرح وظایف و مسئولیت­های کارکنان ثبت می­گردد و به طور مستقیم با انجام وظایف محوله در ارتباط هستند. برای مثال نظارت بر حضور و غیاب کارکنان. ارزیابی درست از این بعد نیازمند استانداردهای معین است.

بعد دیگر عملکرد، عملکرد زمینه­ای است. عملکرد زمینه­ای شامل رفتارهایی است که بقای شبکه­ی سازمانی و اجتماعی و جو روان شناختی که وظایف فنی را احاطه کرده است، تداوم می­بخشد (باقری و تولایی، 1389).

 

ارزیابی عملکرد

ارزیابی عملکرد و یا سنجش عملکرد فرایندی است که به وسیله­ی آن یک مدیر رفتارهای کارکنان را از طریق سنجش و مقایسه­ی آن­ها با معیارهای از پیش تنظیم شده ارزیابی می­کند. سپس نتایج حاصله را ثبت می­کند و در نهایت آن را به اطلاع کارکنان سازمان می­رساند. منظور از ارزیابی عملکرد کارکنان و جمع­آوری اطلاعات برای کاربردهای سازمانی مانند پرداخت حقوق و مزایا، برنامه ریزی نیروی انسانی، آموزش و بهسازی می­باشد (چیانگ و هسه، 2013).

در گذشته مدیران کلاسیک ارزیابی عملکرد را فقط به منظور کنترل کار کارکنان انجام می­دادند، در حالی که امروزه جنبه­ی راهنمایی و ارشادی این عمل، اهمیت بیشتری یافته است و هدف اصلی ارزیابی عملکرد است که اطلاعات ضروری درباره­ی نیروهای شاغل در سازمان جمع آوری و در دسترس مدیران قرار گیرد تا آن­ها بتوانند تصمیم­های به جا و لازم را در جهت بالا بردن کمیت و کیفیت کار کارکنان اتخاذ نمایند. بنابراین هدف نهایی از ارزیابی عملکرد، افزایش کارایی و اثربخشی سازمان است نه توبیخ و تنبیه کارکنان ضعیف.

اسپکتور (2006، به نقل از گیری و وسانترا، 2010)، روش­های ارزیابی عملکرد را به دو دسته تقسیم کرده است: دسته­ی اول ارزیابی توسط شاخص­های عینی است و روش دوم ارزیابی توسط شاخص­های ذهنی. در معیار عینی جنبه­های کمیت­پذیر عملکرد مانند تعداد واحدهای تولید شده مد نظر است. اما در معیارهای ذهنی، قضاوت و یا تخمین انجام پذیرفته توسط فردی صاحب دانش و اطلاعات مانند سرپرست یا همکار انجام می­شود.


 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ( فصل دوم پایان نامه )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴
poorya Gazlykor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی