فروشگاه فایل فلش جدید

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

مقالات ترجمه و فایلهای تخصصی آموزشی

کلمات کلیدی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه‌های شادکامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های حرکتی (فصل دوم)

فایل فلش Ccit M3 (رام Ccit M3)مخصوص فلش تولز

فایل فلش Ccit M1 (رام Ccit M1)مخصوص فلش تولز

فایل فلش Ccit A501 (رام Ccit A501)مخصوص فلش تولز

فایل فلش فارسی Genx GX7-2G مخصوص فلش تولز

حل مشکل اکانت گوگل G928C frp

حل مشکل اکانت گوگل J320H frp

حل مشکل اکانت گوگل J200H frp

حل مشکل اکانت گوگل E700F frp

رام رسمی lenovo 830LC

فریمور فارسی YT2_1050L

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تمایلات جنسی

عملکرد جنسی و اختلالات جنسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش اخلاق کار اسلامی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش ادراک تعارض کار- خانواده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان شناختی محیط کار

سابقه تحقیقاتی و اساس نظری پیرامون متغیر استرس شغلی

اساس نظری و سابقه تحقیقات روی متغیر افسردگی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت حل مسئله اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش یادگیری از طریق شبیه سازی

پاورپوینت انرژی های سالم

پاورپوینت اتوماسیون چیست؟

پاورپوینت میوه های مناطق معتدله (آلبالو)

پاورپوینت میوه های مناطق معتدله (آلو)

پاورپوینت میوه های مناطق معتدله (بادام)

پاورپوینت ابله مرغان

پاورپوینت سرطان پوست

پاورپوینت سیب زمینی

پاورپوینت درباره سنگها

بایگانی

مبانی نظری پیشینه پژوهش نو آوری گرایی

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ق.ظ

مبانی نظری پیشینه پژوهش نو آوری گرایی

مبانی نظری پیشینه پژوهش نو آوری گرایی

دانلود مبانی نظری پیشینه پژوهش نو آوری گرایی

مبانی نظری پیشینه پژوهش نو آوری گرایی
دسته بندی مبانی و پیشینه نظری
فرمت فایل docx
حجم فایل 45 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:  WORD و قابل ویرایش با فرمت docx

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

نوآوری ­گرایی[1]

مقدمه

"تنها یک تعریف صحیح از هدف کسب و کار وجود دارد: ایجاد مشتری... این مشتری است که کسب و کار را مشخص می­کند... از آنجا که هدف کسب و کار ایجاد مشتری است هر سازمانی تنها دو وظیفه اساسی دارد: بازاریابی و نوآوری" (تاجدینی و همکاران، 2006). بازارهای جهانی بطور فزاینده برای سازمان­ها رقابتی شده است. افزایش پیچیدگی و سرعت تغییرات، جهانی شدن تقاضای مشتریان و رقابت بیش از حد، شرایطی است که هر روزه سازمان­ها با آن درگیر هستند. توسعه محصول و نوآوری برای بقا و موفقیت سازمان­ها حیاتی هستند. همچنین آنها می­توانند نیازها و احتیاجات مشتریان را نسبت به محصولات و خدمات عرضه شده کنونی مؤثرتر ارضا نمایند(لیسبوا، اسکارمیس و لاگس، 2011). سازمان­ها در پاسخ به تغییرات در دانش مدیریتی و فنی، رقابت در صنعت، اهداف مدیران ارشد برای کسب شایستگی­های متمایز و بهبود سطح عملکرد سازمانی، نوآوری را می­پذیرند(دامان پور، واکر و آولانِد[2]ا، 2009). شرکت­ها بدون نوآوری قادر به باقی ماندن در رقابت نیستند، اما همیشه بین نیاز به تغییر و نیاز به فرآیندهای کارآمد که پس از سالها تکرار و تمرین ساخته شده­اند، تعادل وجود دارد(تاجدینی و ترومان، 2010). نوآوری به عنوان(( پیاده­سازی ایده­های جدید که ایجاد ارزش می­کنند)) تعریف می­شود. ...


[1]- Innovation Orientation

[2]-Damanpour, Walker & Avellaneda

...

2-2-6-3 پیشینه متغیر

نوآوری شرط اصلی رقابت در قرن 21 است. رقابت فزاینده، تلاطمات شدید محیطی، تغییرات فن آوری و عدم اطمینان­های محیطی، سازمان­ها را مجبور به پذیرش نوآوری به عنوان بخش اصلی استراتژی آنها کرده است(خیمنز، 2008). نوآوری برای کارآیی اقتصادی کشورها و شرکت­ها بسیار مهم است. نوآوری یکی از عوامل کلیدی موفقیت بلند­مدت شرکت­ها به خصوص در بازارهای پویا است(بیکر و سینکولا[1]، 2002). تحقیقات نوآوری میان انواع مختلف نوآوری تمایز قائل می­شود زیرا آنها دارای ویژگی­های مختلف هستند و پذیرش آنها به وسیله عوامل سازمانی و محیطی تحت تأثیر قرار نمی­گیرد(دامان­پور، واکر و آولاندا، 2009). دامان­پور(1991) یک طبقه­بندی توسعه یافته و پذیرفته شده را پیشنهاد داده است. او بین نوآوری فنی و اداری تمایز قائل می­شود(خمینز و سانز-واله، 2011). نوآوری­های فنی شامل محصولات، بازاریابی، خدمات و فناوری مورد استفاده برای تولید محصولات، فروش محصول و یا ارائه خدمات به طور مستقیم مرتبط به فعالیت­های پایه سازمان می­باشد. نوآوری اداری مربوط به ساختار اداری و فرآیندهای سازمانی که به طور غیر­مستقیم به فعالیت پایه سازمان مربوط است و بیشتر به طور مستقیم مرتبط با مدیریت آن می­باشد. پس می­توان گفت در حالی که نوآوری­های فنی شامل فرآیند جدید و محصولات و خدمات جدید می­شود، نوآوری­های اداری به شیوه­ها، سیاست­ها و روش­های جدید سازمانی اشاره دارد(دامان پور و ایوان[2]، 1984). زالتمان و همکاران(1973) در حدود 20 نوع نوآوری را شناسایی کردند که بر حسب ویژگی سازمان و تمرکز و نتیجه نوآوری دسته­بندی شده­اند(دامان­پور و همکاران، 2009). علی­رغم تنوع انواع نوآوری، تمایز میان نوآوری محصول و نوآوری فرآیند، بطور گسترده مطالعه شده و شناخته شده­ترین گونه شناسی نوآوری است(همان). نوآوری محصول بر ارائه کالاها و خدمات جدید، میزان درآمد حاصل از آنها، میزان موفقیت کالاها و خدمات جدید و سرعت مناسب در ارائه محصولات تأکید دارد(طبرسا و همکاران، 1391). نوآوری فرآیند تمرکز داخلی دارد و هدفش افزایش کارآیی و اثربخشی فرآیندهای داخلی سازمان به منظور تسهیل در تولید و تحویل کالا یا خدمات به مشتریان می­باشد(آبرناتی و اترباخ، 1978؛ بوئر و دورینگ، 2001). ...


[1] - Baker & Sinkula

[2]-Damanpour and Evan

...

دانلود مبانی نظری پیشینه پژوهش نو آوری گرایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
poorya Gazlykor

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی